úterý 11. března 2014

Den 2. Saigon - Chinatown, jade emperor pagoda

Vcera jsem zapomel napsat, ze jako spravni batuzkari jsme v Saigonu z letiste nejeli mastnackym taxarem,ale pekne s mistnima hromadnou dopravou,coz je pro mne vzdy obrovsky zazitek:-) .Dnes jsme tomuto způsobu dopravy zůstali věrni a zajeli jsme se podivat do zapadni části města na cinskou čtvrt.Byly tam fakt krásné budhistické chrámy,které vidíte všude okolo na fotkách. V Čínské čtvrti panuje ještě vetší chaos než v ostatních čtvrtích,což už si jde hodne těžko představit,nachodili jsme tam celkem dost kilometru,cela oblast je pokryta obrovskym mnozstvim trzist ,obchodu a staveb v čínském stylu.

Jídlo si dáváme zásadně v místních jidelnach,kde je to za prve autentické a za druhé je jejich pho vždycky nejlepší.Jediný problém je ten,ze v těchto jidelnach většinou neumí anglicky bez přehánění ani slovo...tudíž jsme se myslím naučili vyslovovat Pho bo a Pho ga tak,ze nám dokonce rozumí...což fakt není jednoduché. S tímto a jejich slovickem pro 'děkuji' si tam vystačíme:-)

Všichni Vietnamci jedí na ulici a myslím ze to nikdo z nich jinak nedělá. Jejich typická jídelna vypda nějak takto





a Pho a spol jedí porad...i na snídani. Obměny na snídani,oběd a večeři vypadají asi takto: pho-pho-nudle, pho-ryze-pho či pho-pho-pho ....velmi pestre:-)  (prehanim,jsou tam i jiné jídla,ale všechny fakt dost podobne:-) )

No po návratu z cca 7 kilometrové procházky k emperor jade pagode jsme sedli do nalejvarny na ulici...jako je tahle (tady zcela běžná věc)



Večer je to úplne narvany a je jich tu opravdu hodne. Dali jsme si tři...čtyři červené Saigon pivka a já jsem mel samozřejme po návratu na pokoj  zase incident,neb  jsem zjistil,ze AC jsem se začal balit týden dopředu,sbalil jsem si přesne troje trenýrky na tři týdny a které tudíž zitrejsim dnem dosly:-)  přikročil jsem tedy k tzv. Laundry zadarmo a po pěti minutách jsem se přistihl,ze v umyvadle macham ty jediné vyprane trenky co mi zbyly. Takže ted nemám suché žádné,na pokoji to vypadá jako na fotce níže a brzo Rano odjizdime busem do Kambodži....koukam ze to bude to zábava:-)




Fotky:

https://picasaweb.google.com/117570100708205031597/Den2Saigon?authkey=Gv1sRgCLCkx4W9ycmzvwE

5 komentářů:

  1. Bombardaky story je asi TOP tohohle dne. Hned jak se vratis zapise me te na kurz trenovani soustredeni. I kdyz vlastyne jen burzousti si perou cisty pradlo, tudiz mas asi narok ;-) LOL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no...kurz soustředěni......spis bych možná potreboval kurz na odvykacce v Bohnicích..:)....za všechno v muzou ty cerveny Saigon pivka:-)

      Vymazat
    2. Jakou mají ta Saigon pivka voltáž?

      Vymazat
    3. joo...takto vim naprosto přesne....voltaz maji 5% ale mne obvykle štaci pro pozbyti vetsiny smyslu i méně:)....píšu z hospůdky na pub street v Siam reapu....tady by se ti libilo:-) ....pivko (tretinka tocenyho) značky Anchor,5%voltu za 10 korun....no nepij to......:-)

      Vymazat